Weekendje Centerparcs Meerdal 2017

10 februari 2017 - America, Nederland

Weekendje weg Centerparcs Meerdal

Vrijdag 10 februari 2017.
'Smorgens Nick samen met Niek naar psz gebracht. Niek is Nick rond 10.30 uur wezen ophalen. Ik ondertussen de auto gepakt. En deze was startklaar toen ze samen via omweg supermarkt thuis kwamen. Via de pont van Schoonhoven over gevaren, gelijk een schadeformulier in moeten vullen omdat ik de deur iets te hard open deed en tegen een andere auto tikte. Klein deukje en iets lak schade. Daarna onze weg vervolgd. Toen voor Gorinchem kwam ik er achter toch een tas vergeten te zijn, de zwemtas. Onderweg even een lunchstop bij de Mac Donald. Dat opgegeten te hebben door gereden naar centerparcs. Ingecheckd auto op parkeerterrein gezet, want we waren te vroeg. Rondje binnenpark gedaan. Iets over 3 uur naar auto gegaan en het huisje nummer 439 opgezocht. Auto leeg gemaakt. Rondje door huisje gedaan. Auto terug naar parkeerplaats gebracht, mocht niet bij huisje blijven staan. Naar binnenplaats gegaan en alles op gemak verder gekeken. Vissen, schildpadden, papagaaien en andere vogels. Waterval. Nick en ik nieuwe zwemkleding gekocht, anders zou zwemmen moeilijk worden. Toen bij het klimparadijs geëindigd. Ik samen met Nick het eiland ontdekt. Niek op een bank gaan zitten. 'Savonds wezen eten bij all you can eat. Achteraf beetje duur voor de korte tijd die we hadden. Zaterdag 11 februari 2017. Nick was al om 5.30 uur wakker na veel heen en weer geloop toch tot 8.30 uur in bed gebleven. Niek er gelukkig uit kon ik ff blijven liggen. Alles was gezellig wit, wel mooi gezicht. Helaas voor korte duur. Na ontbijt naar de binnenplaats gegaan. Eerst ronde dieren en rivier. Kerstboom niet te vergeten. Naar klimparadijs. Nick ging nu wel zelf erin en spelen met andere kindjes. Niek en ik vandaag 4 jaar getrouwd. Tussen de middag ff patatje wezen eten in de patatzaak. Niet echt tempo in het personeel maar smaakte goed. Terug naar het klimparadijs, later ondekt nick de kraan . Nick en ik nog een poosje het zwembad in geweest. Bijna alles gezien. Veel regels vermeden. Nick wilde van de hoogste glijbaan, onderaan de trap snel bord gelezen. Helaas jochie 9 cm te klein. Nou we zijn samen. Komt goed. Bovenaan de trap kon hij zijn plas echt niet ophouden van de zenuwen, plassen op de trap. Ik las het bord nog eens. Verboden voor Kids onder de 5, oeps dat zijn we ook nog lang niet. Maar Nick vond hem geweldig. Zondag 12 februari 2017. Smorgens iets uitgeslapen. De sneeuw was helaas weggebleven . Iedereen op Facebook leuke sneeuwfoto's wij helaas niet. Na ontbijt zijn Niek en Nick ff balletje wezen trappen voor ons huisje. Nick schopte of gooide de bal steeds in de bosjes kon Niek hem weer halen. Daarna zwemtas meegenomen naar de binnenplaats om deze vast met de jassen in een kluisje te stoppen scheelt een hoop gesjouw. In de binnenplaats is het echt warm. Naar de klimtoren geweest. Nick lekker aan het klimmen en klauteren geweest. Soms alleen soms met een ander kindje. Toen samen met mij op de trampoline geweest, vond ik niet fijn wat word je daar duizelig van. Na 6 minuten is de euro ook weer op toef gaat af en je moet eraf. Schoenen weer aan en een rondje zonder geld (heel frustrerend voor Nick) door de 'gokhal' gelopen en alles bekeken. Tussen de middag ff patatje wezen eten bij onze trage patattent. Daarna terug naar klimtoren. Nick later Niek overgehaald nog een keertje op het kraantje te mogen. Helaas snappen sommige ouders niet op je kind letten (Duitsers he) Nick helemaal naar zijn zin. Nadat euro op was ff in het zand gespeeld. Kindje helpen ingraven. Nick en ik zijn toen naar het zwembad gegaan, Niek blij die kon ajax op groot scherm kijken. Nick wist precies wat die wilde in het zwembad. Helaas was het golfslag defect. De grote glijbaan niet gedaan ivm te lange rijen. Helemaal blij met zijn bandjes om zijn armen, blijf ik goed drijven mama. En kan ik snel zwemmen. Net een hondje. Maar zo'n blij snoetje. De kleine brede glijbaan veel gehad na 1 uur in het bad durfde hij alleen naar beneden ik eerst en dan op hem wachten. De watervallen glijbaan of hoe die ook heet vond ff ie heel gaaf. Wel buiten,maar ja. Wel handvast houden moest van mij, anders zou die te hard mee drijven met de stroming. Een keertje diverse rondjes bij de grote echte waterval. Lekker los met de stroming mee. Ook even achter de waterval gezeten, maar was fris dus snel weer weg. Aan het einde in het bubbelbad opgewarmd was ff nodig. Tussendoor korte zitpauzes wilde Nick eigenlijk niet. Toen Ajax was afgelopen waren wij weer bij Niek. Nick echt gesloopt (ik ook hoor). Mocht die nog 2 keer auto sturen, allebei een ei gewonnen met sleutelhanger en snoepjes. Tas en jassen wezen halen. Via de supermarkt even avondeten wezen halen. In het huisje aangekomen ff relaxen op de bank. Niek sliep vrij snel, nick volgde er vlak achteraan. Even goed op de bank gelegd en tijdje later heeft Niek hem opgepakt en met kleren en al in bed gelegd.met even een wakkermoment van alles willen vertellen en eten toch weer in slaap gevallen. Maandag 13 februari 2017. Nick was om 7.30 uur pas wakker. Wilde toen spelen in de woonkamer. Wij nog ff lekker in bed. Om 9 uur er toch maar uit. Nick ff in het ligbad gezet, met gebrek aan badspeelgoed de 2 plastic drinkbekers in bad gegooid. Ik ondertussen broos en koffie gemaakt. Tassen begonnen met inpakken want ja om 10.30 uur moesten de sleutels toch ingeleverd zijn. Nick uit bad gehaald. Snel brood eten en koffie gedronken. Niek en Nick samen de auto halen. Ik verder alles ingepakt. Auto ingeladen en laatste koffie opgedronken. Ik dacht ff snel sleutel af te gooien bij de receptie, dachten er meerdere. Laatste plastic en opweg naar huis. Was een fijn weekend, of ik weer terug naar zou willen denk het niet. Huisje was echt oud. Zwembad was super Eten duur en traag personeel.